Over Sensus BPM Software

Simpel of ingewikkeld: van welk niveau een proces ook is, iedereen moet ermee uit de voeten kunnen. Met Sensus procesmanagement software is dat geen enkel probleem. Bovendien stelt Sensus BPM Software u in staat opgedane kennis over de bedrijfsprocessen met de hele organisatie te delen.

Selecteer een pagina

SLA Programma

Kies de support die bij uw cloud licentie past

Sensus-software heeft een uitgebreid supportprogramma. Hierbij maken wij een onderscheid tussen functioneel support en technisch support.

Functioneel support

Onder functioneel support verstaan wij alle vragen die u heeft op het gebied van de methode en de functionele werking van de Sensus-software. Hierbij gaat het om ondersteuning en advies over de inhoudelijke werking en vragen over de software.

  • Heeft u een Sensus-methode procesmanagement training gevolgd? 
    Bel ons en stel uw vraag! Wij denken graag mee bij uw vragen en problemen met betrekking tot de methode en functionele werking van Sensus BPM Software.
  • Heeft u geen training gevolgd?
    Bekijk de Online Helpfile met instructies en veelgestelde vragen.

Technisch support

Hieronder valt technische ondersteuning op de juiste werking van de Sensus-software. Afhankelijk van uw behoefte hebben wij verschillende supportovereenkomsten samengesteld. Wat valt binnen de SLA en wat valt erbuiten? Binnen de Sensus-software zijn een aantal checks ingebouwd, waardoor we snel kunnen achterhalen of de ontstane problemen binnen de Sensus-software liggen (dus binnen de SLA) of dat het aan uw eigen specifieke netwerk- en/of securityinstellingen ligt of anderszins lokaalnetwerkgerelateerde problemen. Natuurlijk zullen wij u altijd proberen te helpen waar mogelijk. Dus ook wanneer uw probleem buiten de SLA valt, zullen wij de ingekochte tijd van uw SLA overeenkomst gebruiken om u te helpen.

SLA
Cloud
  • Wereldwijd technisch support
  • Responsetijd
  • Support tarief
  • Support binnen SLA
  • SLA tarief per maand
  • Support tarief buiten SLA per uur
  • Updates
  • Upgrades
  • Remote installatie-service updates en upgrades Sensus BPM modeler
 
Brons
Gratis
Zilver
50 / maand
  • Email, Telefoon en Online remote access
  • 48 uur
  • 30 minuten per maand
  • € 50
  • €110
  • Inclusief
  • Inclusief
  • Exclusief
Goud
80 / maand
  • Email, Telefoon en Online remote access
  • 24 uur
  • 60 minuten per maand
  • € 80
  • €90
  • Inclusief
  • Inclusief
  • Exclusief
Platina
Op aanvraag