SLA Programma
Kies de support die bij uw cloud licentie pastSensus-software heeft een uitgebreid supportprogramma. Hierbij maken wij een onderscheid tussen functioneel support en technisch support.
Functioneel support
Onder functioneel support verstaan wij alle vragen die u heeft op het gebied van de methode en de functionele werking van de Sensus-software. Hierbij gaat het om ondersteuning en advies over de inhoudelijke werking en vragen over de software.
- Heeft u een Sensus-methode procesmanagement training gevolgd?
Bel ons en stel uw vraag! Wij denken graag mee bij uw vragen en problemen met betrekking tot de methode en functionele werking van Sensus BPM Software. - Heeft u geen training gevolgd?
Bekijk de Online Helpfile met instructies en veelgestelde vragen.
Technisch support
Hieronder valt technische ondersteuning op de juiste werking van de Sensus-software. Afhankelijk van uw behoefte hebben wij verschillende supportovereenkomsten samengesteld. Wat valt binnen de SLA en wat valt erbuiten? Binnen de Sensus-software zijn een aantal checks ingebouwd, waardoor we snel kunnen achterhalen of de ontstane problemen binnen de Sensus-software liggen (dus binnen de SLA) of dat het aan uw eigen specifieke netwerk- en/of securityinstellingen ligt of anderszins lokaalnetwerkgerelateerde problemen. Natuurlijk zullen wij u altijd proberen te helpen waar mogelijk. Dus ook wanneer uw probleem buiten de SLA valt, zullen wij de ingekochte tijd van uw SLA overeenkomst gebruiken om u te helpen.
Cloud